‘O’

Posted on Updated on

Ikili ilişkilerde çok da hassas değilimdir açıkçası. arkadaslarımın küçük hastalıklarını, küçük problemlerini abartılı cümlelerle karşılamam. ama şimdi sevgilim hastanede diye içim içimi yiyor. önemli birşey değil, kan tahlili için orada ama kök hücre tedavisi icin uzun bir maraton bizi bekliyor. canı yanarsa, elimi sıkmak isterse, kan verdikten sonra tansiyonu, şekeri düserse…….deli gibi yanında olmak istiyorum…… niye böyle oldum nasıl bu kadar hassas biri oldum bilmiyorum, sadece ondan sonra başladığını biliyorum…….

offf bir de sabah saçma sapan tepki gosterdim, hem de bana otoparktan çıkmayı öğretmeye çalışırken…….  şimdi fotografına bakıp kendime kızıyorum.

nedenini bilmiyorum ama ‘O’ dengemi bozabilen tek insan…….

2 thoughts on “‘O’

    onur said:
    Temmuz 26, 2011, 8:40 am

    az önce yanlış insana yorum yazdım galiba, bu benim tanıdığım kız olamaz 😮 çeliklerle uğraşa uğraşa kalbi çelik gibi olmuştu 🙂 ama arkadaşa helal olsun 😉

    zendunyasi responded:
    Ağustos 1, 2011, 10:33 am

    eee etki tepki meselesi. asıl etken tepkimeyi yaratan reaktör 🙂

Bir Cevap Yazın

