iste basliyoruz…….

Posted on Updated on

Merhaba yazimda yazdigim gibi iyi bir blog yazari degilimdir, ama bu blog icin mazaretim var; ‘hamilelige alismaya calisiyordum’:) Ve bu hic de kolay olmuyor.

Hergun degisen hatta gun icerisinde de tutarlilik gostermeyen bir psikoloji ile gelgitler yasarken, yigilan kitaplari okumaya calisirken, her kontrol, her test sonrasinda gunlerce arastirma yaparken ve daha pekcok kucuk gorunen ama bu sureci yasayanlar icin oldukca buyuk sorunu yasarken blogu da yazamadim haliyle:( Bu yaziyi da dun yazacaktim zaten, ama dun butun gun bebegimin kaybettigim renkli fotografini aradim ve o buyuuuuuuuuuk sucluluk duygusu ile yine yazamadim:(

Bu blogla ilgili pekcok seye karar vermedim aslinda. Nasil ilerler, sayfa basliklari ne olur, ne icerir bilemiyorum. Ama basliyorum:) Bakalim nasil birsey cikacak ortaya???

( Not: o resim hala bulunamadi:(((  )

Bir Cevap Yazın

