ZENDUNYASI’nda yeni donem

Posted on Updated on

Bu blog’u simdiye kadar gezelim, gorelim, yiyelim, icelim, seyredelim, dinleyelim modunda hazirliyordum – tembellik yapmayip, zaman bulabildigim zamanlarda- Ama son donemde hayatimda ( artik hayatimizda 🙂 ) oyle degisiklikler ve oyle mucizeler oluyor ki, zaten duz bir cizgide gidemeyen hayatim daha da enteresan hale geliyor:)

Bu blogda gorusmeyeli hayatimda bir mucize oldu ve hayatimin super kahramani “O”nun evlenme teklifine “EVETTTTTTTTTT” dedim:) Sonra sanki benim icinde olmadigim bir kosusturmaca basladi. Neyseki  bu surecte benim tembelligimi “O”nun ozenli, planli caliskanligi telafi etti. Ve Avrupa’nin en guzel, en romantik sehirlerinden birinde, Barcelona’da evlendik:)

Daha buyuk mucize bebegimizle geldi:)) Hem de ne mucize…….. Fasulye tanemizi ekranda gordugumuz andan itibaren hayatimiz bambaska bir hal aldi. Ben de buna bagli olarak zenaaneoluyor daki yazilarimi zendunyasi ‘na da tasiyorum. Ne de olsa kuzucuk artik zendunyasi ‘nin en onemli parcasi :))

                                                                                                                                                                                                                      

Bir Cevap Yazın

