ÖZGÜR RÜZGAR 1 YAŞINDA – canavar gibi bir doğum gününün ardından

Posted on Updated on

IMG_9912

Aylar sonra yeniden merhaba. Kötü bir blog yazari olarak sizden gelen talepler üzerine aylar önce Rüzgar’la oynadığımız oyunları, kaba ve ince motor gelişimini desteklemek için yaptığımız aktiviteleri yazmak için plan yapmıştım ama Rüzgar’la blog başına oturmak ne mumkun…

O nedenle geri dönüş Özgür Rüzgar’ın ilk doğum günü partisine kısmet oldu -ki o da 3 hafta gecikmeli…

Aslında bana öylesine uzak geliyordu ki 1. yaş… İlk başlarda hafta hafta sayıyordum 2 haftalık, 7 haftalık… Leap dönemlerini bekledim dört gözle; 40’ı çıksın, 3 ayı bir atlatayım, dur bir 6 aylık olsun falan diye… Ama bu 12. ay bana hep çoook uzaktı…. Sonra bir baktım minik tırtılım 11 aylık olmuş, doğum günü yaklaşmış…. Haliyle hiçbir party planı olmayan beni aldı bir telaş.

İlk adım olarak temayı belirledim, sizin de bildiğiniz üzere doğumdan itibaren deniz temasını kullanıyorduk, bu defada okyanus olsun dedik, kutlama havuz kenarında olacağı için çok da yaratıcı fikirler geliştirdik.

Tarihi de Özgür Rüzgar 24 Haziran doğumlu olmasına rağmen pazartesine denk geldiği için 23 ü olarak belirledik.

Sonra oturup takip ettiğim , bildiğim, tanıdığım partici, pastacı, kurabiyeci, süslemeci, hediyelik işler yapanlar, şekerlemeci ne kadar insan varsa kategori kategori liste yaptım. Partiyi kendi başıma hazırlayacak ne zamanım vardı ne de enerjim. İşi bilene bırakalım, eli yüzü düzgün bir kutlama olsun dedik. Sonra da oturup çalışmalarına hayran olduklarımı belirledim. Bunların başında da tabiki DREAMKIDDOH geliyordu. Kafamdaki fikirleri gerçekleştirebilecek başka kimse de yoktu zaten. Tek korkum zamanının olmamasıydı ki şansım yağver gitmişti tarih konusunda. Nilay İngiltere’den döner dönmez başlayacaktik hazırliklara.

Tam da bugünlerde malum nedenlerden dolayı benim hayatımın olduğu kadar ülkemin de en sıcak yazı başladı… Özgür Rüzgar’ın doğum günü de tam bu günlere denk geldi. Gururu, kızgınlığı, siniri, mutluluğu, hüznü, acıyı hep aynı anda yaşadık ve yaşıyoruz… Mehmet’i, Ethem’i, Abdullah’i, İrfan’i, Ali’yi kaybettik…. Canımızdan can gitti çocuklarımızı toprağa verirken… Anneler evlatlarını toprağa gömerken, nicesi yaralıyken, sakatken, gözaltında türlü işkenceye maruz kalırken hiç içimizden gelmedi bir party yapmak. Ben vazgeçtim. Bir süre ülke gündemi nedeniyle o kadar meşguldük ki aklımıza bile gelmedi tekrar. Ta ki olaylar hafifleyene kadar. Sonra “çocuğumuzun bu ilk yaş gününü kutlamayacak mıyız” dedik. Bunda bizden birkaç hafta önce çocuklarının doğum gününü kutlayan arkadaslarımızın da etkisi olmadı değil. Büyük bir parti değil ama sevdiklerimizle birlikte minik bebeğimizin ilk yaşını kutlayacağımız bir organizasyon planladık son anda. Veeee tema da değişti, tam da Özgür Rüzgar’a uygun olarak sevimli canavarlar oldu =)

Canavarların karakterlerini de belirledikten sonra Nilay sağolsun müthiş bir organizasyon çıktı sonunda, bu kısa sürede =)

Fotoğraflar doğumda olduğu gibi yine Gaye Yön’dü.

Minik canavarımızın ilk yaşında bizimle olan, arayan, soran, msj, mail, sosyal medya her türlü yolla kutlayan bütün herkese Özgür Rüzgar adına teşekkür ederiz…

Vee bu tatlı yorgunluğun sonrasında bize Çeşme tatili hediye eden sevgili… Sen harikasın…..

Detayları merak edenlere:

Davetiyeler bendendi =)

blog resim1

gönderilen ilk davetiye

ruzgar'in dogum gunu davetiyesi

doğum gününden 2 gün önce gönderilen hatırlatma

Doğum günü esnasında pek mümkün olmayabilir diye fotograf çekimlerine erken saatlerde başladık. Rüzgar malumunuz rüzgar gibi… Fotograf anlatıyor çekimler esnasında ne çektiğimizi=) Kendisini parti boyunca 2sn sabit tutmak, oturtmak mümkün olmadı.

IMG_0154

IMG_0083

Özgür Rüzgar’ın canavar arkadaşları =)

blog resim 3

Özgür Rüzgar ve onun monster çetesi…

IMG_9864

IMG_9825

Böylesine renkli ve eğlenceli ve harika bir doğum günüydü aynı Özgür Rüzgar gibi…

blog resim 5

“Happy Birtday Özgür Rüzgar”

IMG_9884

Misafirler için hazırlanan resimlerden bazıları

IMG_9906

Fotograflar yüklemekle bitmez, en iyisi tadında bırakayım=) İşte böyle, minik bebeğimin ilk doğum gününü tam da ona uygun olarak canavar gibi kutladık… Hayatının bu koskoca ilk 1 yılını geride bıraktı minik tırtılım… Önünde daha nice seneleri var… Ona her baktığımda sağlıklı, mutlu, şanslı çok güzel bir ömür diliyorum…. İyi ki geldin hayatımıza canım oğlum…. Seni çoook seviyoruz…

Zen

Bir Cevap Yazın

