En İyi Tatil Anne Yanında Geçendir

Posted on Updated on

Ben daha bir tatil postunu yazmadan yenisi için plan yapmaya başladım bile. Ama söylemeliyim ki hiçbir tatil anne yanında yapılanın konforunda olmuyor.

anne yaninda tatil

Rüzgar’la daha önce çok uçak yolculuğu yapmıştık ama o zamanlar bu kadar hareketli değildi. Bu nedenle nasıl tepki vereceğini kestiremiyordum. Uçakta ağlayan bebek sesine gıcık olan, söylenen biri olarak 1 yıldır karşı saftayım. Ve bu duruma hemencecik atapte oldum. Ağladığında “bebek bu tabiki ağlayacak” moduna giriveriyorum hemen. Rahatım anlayacağınız. Neyseki çocuğum da benim kadar rahat, uçağa adım atar atmaz hosteslerle kaynaştı. Daha sonra kokpitten gelen istek üzerine oraya da el attı=)

bebekle uçak yolculuğu

İnsan uçağa biner binmez “biran önce havalansın, hadi ama neden hala hareket etmedi ki” der ya, çocukluysan bu duygu tarif edilemez=) Ama neyseki Rüzgar hiç sorun çıkarmadı da ben uçakta ağlayan diğer bebeklere söylenebildim. Uçakta o kadar çok ağlayan bebek vardı ki, inerken herkes “ağlamayan bebeğin annesi” olduğum için bizi tebrik etti.

ucakta aglamayan bebek

Alanya’ya gittiğimizde Rüzgar’ı bir süpriz bekliyordu. Kahverengi, uzun kulaklı, sevimli mi sevimli Odie; annanesinin minik oğlu.

bebek ve kopek

Rüzgar ve Odie plajda o kadar populer oldular ki düzenli olarak ziyarete gelen hayranları bile vardı=)

Akdeniz bebekle tatil için ideal. Su sıcaklığı mayıs ortasından eylül sonuna kadar bebek için uygun. Rüzgar gibi sıcak soğuk farketmeden su seven bir bebekse ekimde bile denize girebilir -ki 29 ekimde denize girdiginde 4 aylıktı Rüzgar. Çeşme’de temmuz ayında denize girerken ben bile üşümüşken bu oldukça önemli.

cleopatra beach

Tatile çıkarken bizim için önemli sorunların başında beslenme geliyor. Organik ve doğal beslenmeden taviz vermemeye çalışırken gittiğimiz her yere yanımızda meyve, sebzemizi de taşıyoruz. Neyse ki Rüzgar’ın annannesi uzun zamandır sağlıklı yaşama takmış durumda da domates, biber, patlıcan, çilek, hatta kavun bir sürü meyve, sebzeyi kendisi yetiştiriyor. Rüzgar da kendi domatesini, biberini dalından koparıp yiyebiliyor. Bu da onun için harika bir deneyim.

Sabah uyanıp Odie’yi tuvalete çıkaran, sonrasında sahile inip yürüyüş yapıp denize giren, geldiğinde topladığı meyve sebzeyle kahvaltısını yapan, tüm günü park ve plajlarda geçiren, annanne ve teyzeler tarafından limitsiz şımartılan Rüzgar’ı iki haftanın sonunda eve adapte etmek, benim için o rahatlığı bırakmak zor olsa da çok yakında yine geleceğiz diyerek ayrıldık Alanya’dan .

Zen…

Bir Cevap Yazın

