İlk Yıllarda Çocuk Beslenmesi

Posted on

Ben bir “az yiyen çocuk” annesiyim. Daha en baştan hazır mama, biberon kabul etmemiş, ek gıdaya geçişte binbir zorluk yaşatmış ve şu son 5 gündür ağzına lokma koymayıp sadece emerek beslenmiş çocuğun annesi… Buna bir de benim organik ve doğal beslenme takıntık eklenince iş iyice sarpa sarıyor…

Tam da “bugün ne pişirsem yer acaba?” diye düşünürken anneysen.com ‘un İlk Yıllarda Çocuk Beslenmesi eğitim maili geldi.

anneysen.com SMA’nın katkılarıyla gerçekleştirdiği “İlk Yılların Hikayesi” kampanyası kapsamındaki etkinlikte ÇocukSağlığı ve Hastalıkları/Çocuk Gastroenteroloji ve Beslenme Uzmanı Prof. Dr. Benal Büyükgebiz ile “İlk Yıllarda Çocuk Beslenmesi Eğitimi” verilecek.

Kontenjan sınırlı olduğundan, annelerin kayıt için isim, soyisim, anneysen.com üye ismi, telefon numarası ve çocuk yaşı bilgilerini egitim@anneysen.com‘a göndermeleri gerekiyor.

Tarih: 6 Ekim, Pazar

Saat: 10.30-13.30

Yer: Ritz Carlton, İstanbul

Bence keçmaz…

20130930_iyh-Beslenme_egitim_icerikZen..

Bir Cevap Yazın

